środa, 14 kwietnia 2021

czwartek 15.04 Mój przyjaciel robot

 Zajęcia on-line 8:00 - 10:30

Co powinieneś umieć po dzisiejszych zajęciach?

-  znać i stosować zasadę dotycząca pisowni wyrazów z ó wymiennym

- rozszyfrować zakodowane (zapisane wspak) wyrazy 

- odpowiedzieć na pytania pełnymi zdaniami

- rozpoznawać podstawowe figury geometryczne (trójkąty, kwadraty, prostokąty, koła)

- zaprojektować i wykonać robota z surowców wtórnych

- w kilku zdaniach opisać wymyślonego przez siebie robota

- z uwagą wysłuchać tekstu "Robot i ja" i na jego podstawie  odpowiedzieć na pytania


1. Swobodne wypowiedzi dzieci dotyczące ich wyobrażeń świata w przyszłości.

Czy spotkały się w swoim życiu z jakimiś robotami?

Jakiego chciałbyś mieć robota? Co mógłby robić twój robot? - Ćwiczenia str. 58

2.  Słuchanie opowiadania "Robot i ja" - podręcznik cz. 4 z pociągiem str. 6

Odczytywanie i zapisywanie zaszyfrowanych przez robota słów (Ćwiczenia str. 57)

Zapisanie w zeszycie zdań zakodowanych na tablicy (jambord)

Powtórzenie zasady dotyczącej wymiany ó na o.

karta pracy do wydruku lub quiz

Znajdź słowo wyjaśniające pisownię wyrazu ó-o

DODAWANIE do 20 bez przekroczenia progu

3. Rozpoznawanie figur geometrycznych. (Matematyka str. 40)

4. zajęcia artystyczne

Nauka gry na dzwonkach  piosenki " Kurki trzy"
wirtualne dzwonki KLIKNIJ






Praca domowa: Zaprojektować i wykonać z surowców wtórnych robota - praca przestrzenna - termin wykonania 20. 04 (wtorek)

Dla chętnych:

Dodawanie do 20 (z przekroczeniem progu)