Zajęcia on-line 8:00 - 10:30
Będą potrzebne: podręcznik z pociągiem str. 48-49, zbiór zadań z matematyki str. 60-61, ćwiczenia ze słoniem str. 85-86, zeszyt do polskiego
Co powinieneś umieć po dzisiejszych zajęciach?
- czytać ze zrozumieniem tekst z podręcznika;
- odkodować zaszyfrowane wyrazy,
- rozwiązywać zadania z treścią
- znać numery telefonów alarmowych
- zapisać z pamięci zdania
- sprawdzać poprawność wykonanej pracy.
- wymienić nazwy zawodów ludzi ratujących zdrowie i życie innych
- znać zasady dzwonienia na numery alarmowe
- zapisać liczbę mnogą do podanych rzeczowników
1. Czytanie ze zrozumieniem tekstu z podręcznika str. 48-49
Wypowiedzi uczniów na temat pracy osób zaangażowanych w pomoc innym oraz sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi.
Dobieranie w pary rzeczowników liczbie pojedynczej i mnogiej
Wykonanie ćwiczeń - ćwiczenia ze słoniem str. 85-86
Nauka na pamięć numerów alarmowych.
2. Przepisanie do zeszytu notatki z tablicy. Pisanie z pamięci.
Ustalanie przebiegu rozmowy z dyspozytorem pogotowie, numeru alarmowego.
3. Rozwiązywanie zadań tekstowych - zbiór zadań z matematyki str. 60-61
Tablica z lekcji KLIKNIJ
Praca domowa:
Nauczyć się czytać tekst z podręcznika str. 48-49
Wykonać z podręcznika str. 50 zad. 2 i 4 - zapisać w zeszycie do języka polskiego.
We czwartek do szkoły należy wziąć: zeszyt do języka polskiego, zeszyt do matematyki, podręcznik z pociągiem, ćwiczenia ze słoniem, piórnik, nożyczki i klej oraz rzeczy na język angielski