Link ten co zwykle
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/7025038280?pwd=N2lHRkJhbWYrcHV4RUJLR2Z5a3VUZz09
Password: 454061
Co powinienieś umieć po dzisiejszym dniu?
- rozróżniać czasowniki, rzeczowniki, przymiotniki i przysłówki,
- zapisywać przeczenie nie z przymiotnikami i z przysłówkami,
- rozwiązywać proste zadania tekstowe,
- rozwijać zdania,
-czytać ze zrozumieniem,
- opowiadać na podstawie historyjki obrazkowej.
Dziś zaczynamy pracę z ćwiczeniami z polskiego część cz.4, ale uważaj, nie będziemy pracować po kolei :)
Jeśli jeszcze nie zostały odebrane ze szkoły nie martw się - zamieściłam pliki w pdf.
Wczoraj poznaliśmy postać doktora Dolittle, mam nadzieję, że cię zainteresowała. Dziś poznasz dalsze jego losy.
Przeczytaj fragment lektury umieszczony w podręczniku str. 52-53.
Sprawdź czy dobrze zrozumiałeś treść opowiadania (jesli nie byłeś na zajęciach on-line wykonaj ćw. 1 str.48)
Utrwal rozpoznawanie poznanych części mowy: rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki, przysłówki - pokoloruj obrazek według kodu ćw.z jęz. polskiego str.47 plik pdf
Znajomość części mowy przydaje się w poprawnej pisowni. Wiesz już, że nie z czasownikami piszemy rozdzielnie np. nie lubię, nie poszedłeś.
Dziś będziesz ćwiczyć pisownię łączną nie z przymiotnikami i z przysłówkami ćw. z polskiego str.22 plik pdf
Aby wypowiedź była pełniejsza, piękniejsza rozwija się zdania. Wykonaj ćw. 4 ze str. 49
Obejrzyj historyjkę obrazkową z podręcznika ze str. 58-59. Spróbuj ją opowiedzieć mamie lub tacie.
Rozwiąż zadania tekstowe z zamianą jednostek miary w ćwiczeniach z matematyki str. 45, 46, 47
Pod koniec przyszłego tygodnia będziemy omawiać lekturę "Rany Julek". Trzy pierwsze rozdziały ( do str. 18) można odsłuchać tutaj Resztę rozdziałów będziemy czytać podczas spotkań on-line
(ja lub inne osoby z klasy, które mają książkę) i wrzucimy na bloga w zakładce Język polski
dla chętnych:
Posłuchaj fragmentu lektury i sprawdź czy tak samo odczytałeś tę historię z obrazków. :)
Możesz stworzyć w Paincie komiks z historyjki obrazkowej
str.44,45,46 w ćw. z polskiego
Dziś zaczynamy pracę z ćwiczeniami z polskiego część cz.4, ale uważaj, nie będziemy pracować po kolei :)
Jeśli jeszcze nie zostały odebrane ze szkoły nie martw się - zamieściłam pliki w pdf.
Wczoraj poznaliśmy postać doktora Dolittle, mam nadzieję, że cię zainteresowała. Dziś poznasz dalsze jego losy.
Przeczytaj fragment lektury umieszczony w podręczniku str. 52-53.
Sprawdź czy dobrze zrozumiałeś treść opowiadania (jesli nie byłeś na zajęciach on-line wykonaj ćw. 1 str.48)
Utrwal rozpoznawanie poznanych części mowy: rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki, przysłówki - pokoloruj obrazek według kodu ćw.z jęz. polskiego str.47 plik pdf
Znajomość części mowy przydaje się w poprawnej pisowni. Wiesz już, że nie z czasownikami piszemy rozdzielnie np. nie lubię, nie poszedłeś.
Dziś będziesz ćwiczyć pisownię łączną nie z przymiotnikami i z przysłówkami ćw. z polskiego str.22 plik pdf
Aby wypowiedź była pełniejsza, piękniejsza rozwija się zdania. Wykonaj ćw. 4 ze str. 49
Obejrzyj historyjkę obrazkową z podręcznika ze str. 58-59. Spróbuj ją opowiedzieć mamie lub tacie.
Rozwiąż zadania tekstowe z zamianą jednostek miary w ćwiczeniach z matematyki str. 45, 46, 47
Pod koniec przyszłego tygodnia będziemy omawiać lekturę "Rany Julek". Trzy pierwsze rozdziały ( do str. 18) można odsłuchać tutaj Resztę rozdziałów będziemy czytać podczas spotkań on-line
(ja lub inne osoby z klasy, które mają książkę) i wrzucimy na bloga w zakładce Język polski
dla chętnych:
Posłuchaj fragmentu lektury i sprawdź czy tak samo odczytałeś tę historię z obrazków. :)
Możesz stworzyć w Paincie komiks z historyjki obrazkowej
str.44,45,46 w ćw. z polskiego